perjantai 14. tammikuuta 2011

Tsukutsuku darrajuna kulkee

Omg, täällä herra Markiisi päivittelee täällä tällaista darran sävyttämää postausta.. Äh ja yöh mikä olo, kahden vuorokauden sisällä oon nukkunut jopa ruhtinaalliset 6 tuntia!!! Oon nyt niin pirteä, että voisin melkein nukahtaa tähän.

Haha, oli eilen aika kiva keikka kuten rakas markiisi kerkesi jo todeta; hänen serkkunsa vähä. Esiintyi ja viihdytti kansaa ensin pienimuotoisen seminaarin muodossa jonka jälkeen seurasi aivan mahtava, superelämyksellinen konsertti!!! Mä harvoin oon konsertin aikana niin fiilareissa mitä mä nyt olin. Voi, voisin jatkaa tätä jauhantaa tästä mun loistavasta konserttielämyksestä, mutta jostain syysä musta tuntuu, että teitä se ei taida kovinkaan paljon kiinnostaa ;)

Hyvään konsertti-iltaan kuuluu tietenkin jatkot. Tällä kertaa jatkot toteutui aika laaja-alaisen juomavalikoiman, saunan ja hyvän seuran kera. Meno oli niin villiä että tunnen sen varmasti koko tämän päivän olossani.. No mut ei siinä, kerran me vaan eletään täällä joten tehään se sit kunnolla!

Nyt oon juonut kahvia nin paljon et saisin itseni edes johonkin kuntoon (heh, 10.30 - 16.30 täynnä ohjelmaa sisältäen mm tunteja, tapaamisia, pukusoviyuksia jne) joten mun kofeiinikiintiö on tämän päivän osalta melko varmasti täytetty ;)

Istun nyt pendolinon ravintolavaunussa matkalla stadiin ja joku vieressäni istuva dokumummo on hyvin kiinnostunut siitä et mitä mä oikein kirjoitan. Nyt se huitelee terveenä tossa vieressä, joten mä luulen että niihin onkin hyvä lopettaa tää kirjoitus!

-M

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti