lauantai 22. tammikuuta 2011

Moi ! Hello ! Hej ! Hallo ! привет !

Mä laskeskelin tossa, että jos nyt alotan lukee tota yhtä kirjaa, mun pitää lukee sitä tänään 74 sivua, huomenna 74 sivua ja maanantaina 74 sivua. Sitte tiistaina heitän sen 600 sanasen kirja-analyysin jostain mieleni sopukoista ;) jee siit tulee NIIIIN hauskaa !!!!!!!! :) :) :) :) :) oikeesti. huoh. 
Oikeesti en edes lue tota kirjaa kokonaan. Katon vähä netistä. Moikka Sirpa jos luet tätä blogia :) Kyllähän sinä sitten näet, jos se on kopioitu, mut mä oon niin ovela, ettet huomaa.
Viikonlopusta tulee siis mukava. 


Suunnittelin eilen vähän mun sukulaissynttärikutsuja, joiden jälkeen aion pitää salei jotku megabileet !!!! Mut on siihe ny viel aikaa (vähäse) hihiih. 45 yötä . Toisil on kolme ?

Facebookin tsätti on nykyää melko rasittava. Onks jollain muulla tätä samaa ongelmaa esiintyny ?? Menee hermo ku ei ees netti pätki mut tsätti vaa heittelee pihal. PIISAISKO JO NE UUDISTUKSET vittu ku menee iha sekasi tommone facebook-raukka. 

jep. Täs ois nyt hyvää aikaa tehdä jotain (muutaki ku kirjottaa tätä) siihen asti et viidelt alkaa ARISTOKATIT jee se on paras leffa ikinä. Viidakkovekara Juuson <3 lisäks. Tos Aristokateis se äiti-kissa laulaa muuten ihan päi hemmettiä :D kuunnelkaa vaikka tässä toi ihan loppu. Repeen sille aina. 




Nyt on ehkä pakko jatkaa lukemista ja muuta säätöä.

-A



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti