sunnuntai 16. tammikuuta 2011

just beacause of marquise's lazy being i'll do this postaus

KOSKA MARKIISI EI SAA AIKAISEKSI POSTAUSTA VAIKKA ALOITTI SEN JO, MÄ TEEN NYT POSTAUKSEN, JOSSA AION KERTOA NIINKIN IHANASTA ASIASTA KUIN TYHJÄ

No ekana, oon omistanu tän päivän kokonaan laulamiselle,  koska olimme yhdellä hyvällä porukalla toteuttamassa afrikkalaista gospelmessua tässä lähellä kirkossa. Puol kolmelta lähdin kotoa sinne ja kotona olin noin kasilta. Joten siinä meni päivä, koska herääminenki veny sinne yhden paikkeille. 
Ja pakko tässä vaiheessa mainita, että now playing Andrea Bocelli - Besame Mucho :D koska aloin nauraa.
Messu on siis toteutettu aikasemminki samalla porukalla ja taas oli yhtä kivaa. Suunnitelmissa on tänä vuonna vielä samalla setillä ainakin kaksi paikkaa ja tänään meitä pyydettiin myös Turkuun yhteen Tuomasmessuun.

Tulin tosiaan kotiin noin kolme tuntia sitte, heitin tosta paperille yhen enkun aineen, joka pitää huomenna palauttaa ja sitte katoin vähän sitä kultaista venlagaalaa..ja taistelin sen jälkeen markiisin kanssa tän päiväsestä postauksesta, jota hän ei tänään kyennyt saamaan aikaiseksi. Ja tämä postaushan on sitten paljon parempi, kuin ei mitään, joten olkaa ikionnellisia siitä, mekin ollaan <3

Äiti alko tossa äsken kattoa jotain vanhoja lehtileikkeitä...naurettiin niitä ihan sairaasti ku kaikissa olin joko mä, mun sisko tai äiti. Äiti hikisenä vetämässä aerobiciä ja mä noitana tai jonain kukkaistyttönä joissain kylän suurimmissa huipputapahtumissa skidinä. Oli se sitte hienoo. Tuli muuten yks sellanenki kuva vastaan missä mä ja sisko oltiin jossain lasten kirjastotapahtumassa ja äiti ihmetteli tossa silmät suurina ja suu kauhusta ammollaan että: "sähän istut tossa penkillä ihan rauhallisena !" meikä oli siinä kädet ristissä ja suupielet melkeen alaspäin tarkkaavaisena kuuntelemassa mitä kirjastotädillä oli sanottavana. 


NP raita 1 ;) ja vain markiisi tietää mistä biisistä on kyse.

Mä voisin kertoo teille vähän mun unesta kanssa. Kerroin sen heti aamulla markiisille, ku mua nauratti se niin paljon. Näin siis sellasta unta, että mun yläasteaikainen rehtori järjesti mun koulussa jonku tempauksen, jossa oppilaat jaettiin pareiksi, ja parit sai tehtäväkseen esittää seksiaiheisen performanssin (....jooo). No sitte me esiinnyttiin jossain Ruotsin suuren kauppakeskuksen lavalla, mut mä meninki vaan tapaamaan mun yhtä ruotsalaista kaveria jonnekki kauppakeskuksen syövereihin ja missasin mun esiintymiset, joten jouduin rehtorin puhutteluun. No, rehtori nuhteli mua kauheesti ja valitti, että oon saanu jonku riidanki aikaan siellä ja että oon nyt säätänyt kauheen pahasti ku feidasin..mut sit lopuks se kuitenki sano että "No..nyt lähdetään kuitenki ryyppäämään. Sehän tän koko idean perimmäinen tarkotus olikin." JEP, ETTÄ TÄLLASIA UNIA MÄ NÄEN.

Tosiaan, eilen ei postailtu mitään (ihme), mutta me ei ehkä vaan ehditty. MUTTA markiisi lupas kirjottaa seuraavat KAKSI postausta ihan omasta vapaasta tahdostaan ! hip hurraa -,-
No ei sentään tota hymiötä. Ootteko huomannu et mä vaa dissaan mun rakasta partneria koko ajan. Sille pitää tehä loppu. Joten pelkään pahoin, ettei löydy muuta keinoa, ku lopettaa koko postaus, koska en vaan pysty...noei. Mut emmä kyl keksi enää yhtään mitään, joten,
MOIKKA
-A

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti