perjantai 14. tammikuuta 2011

Mä ajan kohta läpi yön

Joo mä arvasin kyllä markiisi, että siellä on jatkot tiedossa, koska mun serkku ei jätä ketään kylmäksi. Ei näköjään edes saunaa. HOHOHOOO, vähän hyvä juttu.
Mä tässä nyt postailen jotain shaibaa ku ei mul oo mitään kunnon aihetta, mut olinpas tänään aiheuttamassa liikenteessä pahennusta ja oikein mukavaa oli :---D
autokouluope: "keritäänköhän me ennen tota ny menee ku tää tie on niin kapee"
*meitsi laittaa kaasun pohjaan*
"jaa kyl SÄÄ näköjään kerkeet"
oli oikein kivaa siellä liukkaassa lähteä risteyksestä ja auto kulkee vaan sivuttain..
mut se siitä, keskiviikkona uusiks med huippuseura ;) ja tulipahan muuten mieleen myös, että nuorgamin reissulla on pakko olla navigaattori BEESIS vähäku rakkaas markiisis. Ja siinä sitte jotku kauheet hälytysäänet !

Tää blogi on muuten kohtuu famous :D se on hyvä.
joo ja se on muuten kans kivaa ku markiisi taas aiheuttaa junassa jotain paheksuvia katseita ! olis pitäny tehdä jotain jäynää sille dokumummolle, jolla oli muuten varmaan kans pettämätön tyylitaju. Eihän se ois muuten kehdannu ees istuu arvoisan markiisin viereen, tai sit jos ois istunu ni markiisi ois lähteny vetäää :D "hyi vittu mikä donkkis, mä haluisin nauttii ees tän viinini raikkaas meri-ilmastos" (vähä ku mein isä, mut ei siitä sen enempää).

Kahden viikon päästä ois muuten tiedossa yhet vuosiSADAN  bileet :D Illan "menú" on varsin mielenkiintoinen...Oon nyt jo ihan fiilareissa, mut niistä tulee sitte varmaan joitain parhaita paloja tänne BD Ennen niitä pitäis kuitenki tehä kaikkii tylsiä juttuja, joita en jaksais millään. MUT HEI kunhan ei unohda hengittää ni kaiken pitäis mennä iha hyvin.
Aattelin et nää pari seuraavaa kuva vois parantaa markiisin darran :D




Ja sitte lopuks vielä, ku tuli mieleen...
Tänään kuunneltiin autossa radiota, ja sielt tuli jotain juttua marsuista. Päivän paras juttu oli ehdottomasti se, kun Arttu Harkki sanoi, että marsut on ihan tyhmiä, sellasia passiivisia möykkyjä!  Ni mua alko naurattaa se, ja aattelin todistaa, ettei se näin ole BD



 Hyvää illanjatkoa ja yötä :D
-A

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti