maanantai 10. tammikuuta 2011

Päänsärkypostaus

Voi luoja sun kanssas :D .Tää on ainoa juttu mitä mä voin sanoa Rakas Markiisi ton sun postauksen jälkeen. Oot ihana vaikka sä ootkin välillä alkoholin vaikutuksen alaisena vähän disahteleva (hieno sana, eikö? Keksin sen äsken) mua kohtaan. Mut en mä suutu vähästä, enkä ainakaan sulle. Mä en osais ku sä oot vaan niin hassu :D

Ah omg mikä päivä takana. Oon torkkunut koko hemmetin päivän eikä mikään oo oikeen meinannut onnistua (tää ei oo kyl mitään uutta mulle .....................) :/
Nyt näin jälkeenpäin ajateltuna ei ollut kovinkaan hyvä lähteä viimeyönä puolenyön jälkeen kaverille kahville ja juomaan punseja. Ois se ollut ihan ok jos kahvittelu ois ollut nopee toimitus, mut ei, se kesti melkeen neljään saakka aamuyöhön. Yökahvi ei oo välttämättä muutenkaan niin hyvä idea, se meinaan piristää ihan mukavasti.... Yritä siinä sitten saada unta.

Mun pitäis lähtee pian lenkille vähän piristymään ku muuten mistään ei tuu yhtään mitään ja mun päänsärky kasvaa ihan uusiin ulottuvuuksiin.
Sitä ennen mä meen kyl vähän harjoittelemaan (ahhhhh tää biisi) et saisin vähän noit musiikkiprojektei vietyy eteenpäin.

Mä ite tuskin kirjoittelen tänään tänne lisää, joten jääköön se rakkaan markiisikollegani hoidettavaksi (vaikka se tuskin sitä kerkeää tekemään bongailunsa lomasta BD). :)

-M

ps. tässä postauksessa ei ollut pointtia. Kai sä huomasit sen? ;o

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti