maanantai 10. tammikuuta 2011

Paluu arkeen -,-

Anteeks nyt vaan markiisi ku mä postailen koko ajan, mutku mul on asiaa.
Olin siis eilen siel mummulassa ja sit mua nauratti kauheesti yks mun ja mummun keskustelu, jonka aion jakaa teille kaikille :D
Se meni siis kutakuinkin näin:
mummu valitteli siin jotain mahaansa
sit mä sanoin että: "no syö activiaa!"
sitte mummu vastasi siihen että: "no olen syönyt activiaa JA VAIK OLISIN SYÖNY OKTAAVIA NI EI !!"
joo hyvä mummu, mä söin äsken yhen pienen sekstin..

Sitte tänään meni koulussa niin hyvin kaikki että meinasin nukahtaa jokaiselle tunnille...jouduin siis kuitenkin heräämään normaaliin aikaan, vaikka ei olis tarvinnut mennä kouluun ku vasta varttia yli kymmeneksi. Ja syy tällaiseen pssskajärjestelyyn löytyy tän tuppukylän bussiyhteyksistä.
Noh, siinä sitten sain pidettyä itseni hereillä kuuntelemalla musiikkia ja yrittämällä vaan kovasti pitää silmiä auki, vaikka ei olis ihan hirveesti sillei kiinnostanu mitkään induktiiviset ja deduktiiviset pohdinnat, joita voisin tässä myös ESIMERKILLISTÄÄ vähän BD
Eli siis jos on totta, että vain viisaat ihmiset lukevat nyt tätä blogia, niin on myös totta, että...?
...markiisikollegani ei lue tätä nyt.
tai no D:D::DDDD:D:D: joo moro :D SORI
pirun hyvä esimerkki. mutta siis tosiaan ei meinannut kynä pysyä kädessä kirjoittaessani esimerkiksi sanaparia "disjunktiivinen syllogismi"
premissi 1: huomenna sataa vettä tai paistaa aurinko.
premissi 2: huomenna ei aurinko paista.
johtopäätös: huomenna sataa vettä !
Ja etenkin hauskaa tässä oli se, että toi sanajärjestys premissi kakkosessa ei ole "huomenna ei paista aurinko", vaan tosiaan "huomenna ei aurinko paista" :D josta tulikin mieleeni eräs varsin hauska markiisikollegani lutkautus eräänä yönä messengerissä...
keskustelu meni suurinpiirtein näin:
molemmat: "joo jee siis mennään sinne mennään sinne joo kyllä mennään jee!!!!!!!"
minä: "tuol jossain luki että 'paikka on tyylikäs ja tunnelmallinen mutta musiikki vain on huonoa'"
arvon kollegani sitten tähän oikein tylysti: "no sinne ei mennä"
se tuli oikeesti niin pokkana ja suoraan sydämestä, että en voinut muutaku nauraa BD

Mulla oli tänään koulussa vielä viimeisellä tunnilla musiikkia (siis 14.45-16.00)  ja isä tuli hakemaan mua koulusta vasta puoli viideltä...odottelin siinä koulun aulassa sitten ja kuuntelin musiikkia :D
Kohta sitte herään säpsähtäen siitä sohvalta ja oon paniikissa, että VITTU MÄ MYÖHÄSTYN KOULUSTA!!!! eiku oho, mä oon koulussa, MITÄ KELLO ON ??? kakskytviis yli neljä.
Lähin kävelee ulos ja sit sielt se iskä tuliki kohta. Oikeesti kaikkein pahin tossa koko jutussa oli viel se, et nukuin istualtaan (?) ei oo muuten yhtään univelkoja (ja jos ei joku tajunnut niin toi OLI sarkasmia).

Tää on kohta muuten jo joku kissablogi...


Ja pitääks oikeesti olla jotain neljän tai viiden päiviä...kiva olla kotona sillei et kattoo kelloa jossain vaihees ja ajattelee, että saakeli se on jo puol 7 enkä oo tehnyt tänään mitään. Mutta näin se menee.
Tänään alkaa muuten salkkarit <3 pelastus. tai no.
Ja vielä sen lisäksi, että mulla on mennyt lähes kaikki tänään päin persettä, uskalsin kysyä iskältä autossa, et miten sen ampumakisat oli mennyt, ja se vastas vaatimattomasti vaan, että "voitin kaikki sarjat"
Hyvä, et jollain menee hyvin.

Joo. Sain ajotunninki äsken tossa sovittua ja nyt pitäis soittaa aika KAMPAAJALLE.
Markiisitoverini saa kyl sit tehä seuraavan postauksen, ellei mulle tule mitään pakollista tarvetta tulla vuodattelemaan :)

Heippa ja moikka,
- A

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti