sunnuntai 9. tammikuuta 2011

muihin aiheisiin

kuten näette, tää blogi päivittyy ihan sikanopeesti...(samoin tekstin väri)
tsekkailkaahan siis monta kertaa päivässä uudet postaukset ;) eihän sitä koko ajan tietenkään ehdi tänne kirjotella, mutta anyways..

kiitos kollegalleni kauniista sanoista nuorgamiin liittyen ! tosiaan, allekirjoitan edellisen postauksen joka sanan todeksi ja kelailen tässä, että nyt kun reissailuun on kuitenkin vielä kohtuu riittävästi aikaa, niin sitä odotellessa kirjotellaan muista jutuista. EI KUITENKAAN SOVI unohtaa, että jos ja kun tulee uusia keksintöjä ja paranteluja matkaan liittyen teiltä tai meiltä, niin niistä kirjotellaan sitten taas, ja jottei nyt liikaa paljasteta, niin ainakin pieni lista mukaan otettavista kamoista on tulossa tänne jossain vaiheessa !

yep, tosiaan. jos tässä nyt sitten jotain tylsyyksiä alkais kirjottelemaan, eli siis koulusta sen verran, että sehän jatkuu ansaitun joululomailun jälkeen taas maanantaina (mulla onneksi ensimmäinen tunti hyppyä), mutta markiisitoverini saattaa hyvin olla menemättä kouluun ollenkaan, tiedä häntä BD okei sori, tottakai marquise on menossa, eihän sitä muuten ikinä keisariksi ylenny ! Mulla itselläni pitäis muuten olla eräs enkun kielinen kirja luettuna tän jakson loppuun mennessä, ja mähän oon lukenut siitä 6 sivua. MUTTA MÄ OON KUITENKIN ENNENKIN PÄRJÄNNYT KOULUSSA, joten selviän tästäkin käyttämällä seurausetiikan ajattelutapaa, eli keinoista viis, kunhan vaan saan tehtyy mun book reviewin ja liitettyy sen mun kurssin portfolioon.

ja koska teitä kiinnostaa niin paljon mun aikaansaamattomuus, niin kerron nyt markiisi-arvonimen käyttöönotosta:
arvoisa kollegani käytti mua joskus useinkin hyväkseen (?? :D)
saadakseen hyviä biisejä koneelleen ja mä sitte hommasin niitä. markiisin biisilistaan lukeutui muun muassa kappale nimeltään rakas markiisi, esittäjänään skandaali. kyseisen biisin voitte kuunnella täältä :)
skandaali on kaiketi muuten lähiaikoina muuttanut taiteilijanimensä markiisiksi, mikä tuli ainakin mulle shokeeraavana mutta positiivisena yllärinä, enkä edes käsittänyt sitä heti :D se ei tietenkään vaikuttanut asiaan mitenkään, että kello oli kyseisellä hetkellä yli puolenyön..
niinkuin se on muuten tälläkin hetkellä, joten taitaa olla aika lopettaa tää postaus.

well, well, well (ootteko kuullu ton biisin, en tykkää siitä yhtään :D)
näihin kuviin, näihin tunnelmiin palaamme varmasti taas piakkoin BD moikka hetkeksi !
- A   kuittaa tän postauksen

ps. mä vielä lupasin että tulen julkaisemaan kuvia tänne, mut en oo viel saanu aikaseks yhtään, toisin kuin kollegani, jota ko. asiasta juuri epäilin ;) mut aikaa on vielä roimasti, tää blogi on ollut auki vasta reilut 3 tuntia ! SIISTIÄ !

1 kommentti: