sunnuntai 9. tammikuuta 2011

Arvoisat markiisit - keitä me olemme ?

Tässä se nyt on - postaus meistä
Tällai alkajaisiksi ainakin niin 27 satunnaista faktaa kummastakin

 A:
1. leikkasin mun 16 vuotta lähes koko ajan pitkinä olleet hiukset ihan lyhyiksi vähän aika sitte
2. oon melkeen aina koneella
3. oon _TOSI_ huono herää aamusin ja pitkitän nousemista ain viimisee asti, sit ku on pakko lähtee..
4. ..ja mun ennätys välillä sänky-bussipysäkki on kolme min.
5. ainaku ihmiset selittää jotain ni nauran enemmän niiden äänenpainoo ja sitä puhetyylii ku jotain hauskoja sanoja, vaik nauran kyl niitäki
6. tekstaan aina
7. oon löytäny mummulan pellolt 825g perunan
8. käytän aina lähes kaikki rahani vaatteisiin (tms), mut silti tuntuu ettei oo mitää päälle laitettavaa
9. oon aika rohkee ja voin ryhtyy johonki tosi hulluunki jos mul on kaveri messis kenenkaa voin nauraa sitä sit jälkeenpäin
10. meikkaan tosi harvoin kosk en kerkee meikkaa aamusin :DD
11. oon ollu tosi monta kertaa pienenä sairaalassa
12. oon ollu jälki-istunnossa purkan syömisestä yläasteella, ja ala-asteella olin siks ku unohdin saman tehtävän kolme kertaa, ja se todistaa sen et mul on tosi huono muisti. jotain tosi vanhoi asioita muistan kyl tosi hyvin ja sit muistan myös tosi monen puhelinnumeron ulkoo
13. oon ollut musaopistossa säätämässä kohta 11 vuotta, täl hetkellä soittelen vaan oboeta
14. asun äitin kanssa kahestaan
15. tykkään kielistä tosi paljon
16. en jaksais ikinä millään siivota mut sitku alan siivoo ni siivoon kans kunnolla
17. oon hyvä äidinkieles ja tiedän et nää mun faktat rikkoo kaikkii kielioppisääntöjä
18. kaikki mun sukulaiset aina ihmettelee ku oon "niin pitkä" ja silti oon mun kavereiden kans suht koht saman pitunen, ja mielestäni siis ihan normaalipitunen, mutta kuitenkin oon pisin mein perheestä jos isää ei lasketa (ja mul ON isosisko ja äiti)
19. käskin äitin sanoo äsken musta yhen faktan ja se sano et oon vihreesilmänen ja se pitää kyllä paikkansa
20. mulla on AINA kylmä talvella, myös sisällä
21.  kuuntelen koko ajan musiikkia ja ihan mitä vaan sellaista
22. mulla on sininen nokkahuilu
23. oon aika sosiaalinen enkä tykkää olla kauheesti yksin ainakaan pimeellä
24. kyttään ja vakoilen ihmisiä ja sit teen johtopäätöksiä
25. mulla on neljä normia korvisreikää + tragus & rook -lävistykset + tatuointi selässä
26. oon ollut presidentin linnassa keikalla
27. pienenä kävin melkeen joka päivä mun kaverin kanssa yhes kanalassa ja me heiteltiin niit kanoja kävyillä ja kivillä. me mentiin myös sinne häkin sisään ja heitettiin niiden ruuat niiden päälle ja heiluteltiin sitä tankoa minkä päällä ne istuu ym. sit kerran me jäätiin kiinni itseteossa kun se omistaja juoksi paikalle, mut me päästiin karkuun

ja tosiaan, A on tässä kuvassa

M:
1. Monet sanoo et mä oon aika hullu tyyppi. Mä en oo vielä ratkaissut että onko se hyvä vai huono juttu.
2. Mä innostun tosi nopee kaikista uusista ideoista ja sen takii oonki niin usein kusessa :D
3. Oon enemmän kuin ulospäinsuuntautunut ihminen, mun käsii saa varoo kun mä selitän jotain. Ne HEILUU.
4. Sählään aina enemmän ku pitäis, vaikka mä yrittäisin olla kuinka rauhallinen tahansa, onnistun kaatamaan pöytiä yms... Ja ihan vaan sen takia, että mä YRITÄN olla rauhallinen. En yhtään tajuu et mikse aina epäonnistuu. ;(
5. Piano on se mun juttu. Oon soittanu sitä 11 vuotta ja oon sillee iha semi hyvä siinä. tai siis mä olin, nyt mä oon alkanu vähä laiskottelee :D
6. Mun pianon nimi on Romu. Nimi tulee siitä et se on aina vähän rikki kun mä oon jotenkin niin energinen soiton aikana. Vähän käytän voimaa ;)
7. Mä sain joskus skidinä sellaisen hymypoikapatsaan jostain. Sit mä selitin kaikille aikuisille ihan innoissani että mä oon ilopoika. Hämmennyin kovasti kun ne aikuiset oli ihan vaikeena.
8. Mua sanotaan välillä vähän kaksmieliseks ihmiseksi. En yhtään tiedä et mistä se johtuu. ehkä siitä et mul on niin paljon pervoja kavereita. Seura tekee kaltaisekseen.
9. Mun mukavimpiin ajanviettotapoihin kuuluu vakoilu. Mä tykkään vakoilla geishoja syöviä papparaisia. Ne on yllättävän hassuja, niiden tyylitaju on pettämätön (Diorin villakangastakki, Lukon mainoshuivi sekä Halpahallin reppu). OMGGGGG ;DDddd
10. Mä käytän paco rabannea. ihQa eikö totta? ; )))
11. Joskus pienenä mä olin yhden orkesterin solisti. siis juunou soitin pianoa orkesterin solistina. Mä olin kyl vähän villi silloin. No, anyway, olin kuitenkin kuullut puhuttavan taiteilijan vapaudesta. Sen takia mä sit lähdin kesken orkesterin välisoiton hakemaan jostain kaukaa karkkia kun teki mieli. Enkä yhtään ymmärtänyt että miksi kapellimestari tai orkesterilaiset oli vähän hermona. Mun mielestä ne kyllä vähän ylireagoi.
12. Mä oon aika vapaamielinen ihminen. Sen tuutte varmaan huomaamaan tätä blogia lukiessanne.
13. Ainut paheeni on ruptake ;) Sanan selitys löytynee myöhemmin julkaistavassa Markiisi - Suomi - Markiisi -sanakirjassa...
14. Joudun matkustelee paljon ton pianonsoiton takia. Yks ikimuistoisin junamatka oli hyvin hauska. Mulla oli lentolaukku mukana, jota mä olin sit raahaillut ulkona likaisen lumen seassa. Asetin sen sit junan tavarahyllylle ja heti sen jälkeen mun viereen istui joku oikein hieno daami. Sil oli vitun mageet turkit päällä ja kaikkea. Se istui mun lentolaukun alla. Mua vähän hävetti, kun sen lentolaukun pyöristä alkoi lumi sulaa ja ne paskavedet tippui sen daamin niskaan. Mut mä olin ihan pokkana.
15. Mä oon tosi laiska ihminen joissain asioissa. Yks niistä on koulu.
16. En jaksa koskaan herää aamuisin. Oon aina myöhässä, jokaisesta paikasta.
17. Mä oon tosi hyvä keräämään ongelmia. Jos tapahtuu jotain, niin yleensä mä oon siellä. Ja yleensä mä oon se syntipukki. vähän reilua :(
18. Mä tekstaan tosi paljon.
19. Ja puhun. niin paljon et mun ääni on joskus ihan offline -tilassa.
20. Juhliminen on lähellä mun sydäntä. jos on pienintäkään aihetta juhlia, niin mä juhlin ja kovaa. se on hauskaa ja vapauttavaa!!!!
21. Rakastan capuccinoa.
22. Sain just kantikset yhteen ihan helvetin hienoon kahvilaan.
23. Mä käyn syömässä ulkona joka viikko.
24. Viinit on jees. Mä välil ihan vaan maistelen niitä, känniin saakka. Känni ei kyl oo koskaan mun tarkoituksellinen lopputulos, en käsitä miten se menee siihen.
25. Mä oon välillä vähän kaunopuheinen. Ainakin rakkaan Markiisini mukaan :) <3
26. Mä kyllästyn tosi nopeesti asioihin. Mä haluan toimintaa, siks tää blogi on aika aktiivinen!!!!!!!!! (ps. kommentoikaa jos tylsistyttää ;)))) )
27. TÄÄ on viiimeinen fakta, joten se jääköön salaisuudeksi Taunot ; 'DDDD

ja tosiaan, M on tässä kuvassa

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti