tiistai 11. tammikuuta 2011

shit goes around

Meitsi on tänään ollu kotona taas varmaan kolme tuntia. Tää on raastavaa tää arki :D
Englannin elokuva-analyysiin tuli 250 sanan enimmäissanamäärän sijaan melkein 400 sanaa... (joten kyl mä pystyn kirjottamaan ihan kiitettävästi, mut sisällöstä en tiedä. Ja miinuspisteitä varmaan satelee sanamäärän ylittämisestä, mut ihan sama.)
Huomenna saatan ehkä mennä muuten kattomaan sitä Rare exports -leffaa yhen kaverin kanssa, jos ehdin :D Toivottavasti se on sitte edes hyvä !
 
JA huomen pääsisin koulustaki jopa 13.15 jo ! mut enhän mä pois sieltä pääse, joten 75 min varmaan nukkumista jälleen koulun sohvalla. Menin muuten eilen kohtuu ajoissa nukkumaan ! Eikä ollu niin ylitsepääsemättömän vaikeaa nousta tänään aamulla, mut oli kyl silti. Se on jännää ku illal ei haluu nukkuu mut aamul haluu. Yks mun kavereista herää joka aamu viideltä ilman mitään herätystä ihan pirteenä. Sitte se selittää iloisena aamulla koulussa mun väsyneille kasvoille, että: "Mä oon tänään jo käynyt koiran kanssa lenkillä, oon vieny pikkusiskon hoitoon, leiponu pari suolasta piirakkaa ja lukenu päivän lehdet!!"
Joo thanks for the info, mä ite oon sillee "puuh, hyvä että ehdin bussiin, heräsin kymmenen minuuttia sitte"
Olisin kyl voinu viel jatkaa lomaa, et olisin ehtiny ees tehä kaikkii juttuja vielä. Piti aloittaa joululomalla myös kevään yo-kirjotuksiin lukeminen, no alotinko ? no en. no miksi ? no jotta voisin vittu syödä sut paremmin. Kaikki muut on sellasia HC nörttejä, jotka on lukenu jo vuoden niihin. Ja sit ne ihmettelee ku niit sanotaa joksiki hikareiks. NE ANTAA VITTU SYYN SIIHEN.

 Yritin tänään soitella yhdelle asianomaiselle henkilölle, joka tietää mistä voisin hakea mun uuden oboen, mutta hän ei hennonut vastata, joten en sitten tiedä.
Jepaa, mut saatetaan markiisin kanssa postata tänään vielä yhdessä jotain oikein mukavaa :D joten lopetan tän tähän BD

Tänään tuli myös pari kertaa kaipailtua kesää ihan ääneen..


MOIKKA
-A

ja PS. muuten ! sanottakoon vielä tähän loppuun, että rakkaalla markiisillani on tänään aihetta juhlaan..........ai miksi ?

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti