sunnuntai 13. maaliskuuta 2011

väsymystä ja haaveilua ja

Oon selvinny eilisistä bileistä ja nyt mun väsymyksen seassa alko tehä ihan sikana mieli uutta tatuointia. En kestä ku selailen kaikkii ihanii kuvia. Vitsi oon oikeesti ihan sairaan väsynyt et nukahdan tähän koneelle kyl kohtuu pian. Pakko varmaan ottaa vähä nokosii ennen ku alan lukee ja ennen ku illan idols + sinkkis-leffa alkaa.
Mä voisin esitellä vähä lahjasatoa kuvien merkeissä. 








omg, mulle ei kerrota edes määränpäätä ennen ku lähen matkustamaan sinne  yksin lentokoneella

Täysikäs-sarjan ensimmäinen ja uniikki paita made by Iida
Tohon vieraskirjaan me kirjoteltiin heti kaikkea illan tapahtumista !

Lisäks sain tietty rahaa ja sitte jotain kynttilöitä yms joita en näe kauheen tarpeelliseksi kuvailla :)
.
Sitte muihin aiheisiin


Tää päivän piristys tuhosi mun Täysikäs-korvikset, mut en huomannu kuvaa ottaessani et vahinko oli jo tapahtunut :D Luulin, että tää on ainoa kuva, joka korviksista on otettu ehjänä. Eka osa on totta. Tää on ainoo kuva korviksista. Toka osa on tarua. Ei ne olekaan ehjät.

En voi myöskään olla laittamatta tatuointikuvia tänne. Törmäsin niin moneen ihanaan, että voisin ottaa ne kaikki. 





Esim noi. Mut sillee for real niin tota. 

Haluisin käteen tai tohon ranteeseen tatuoinnin ja mul on pieni visio mut en oo viel valmis.
Ei muuta nytte sitte.
Moikka !
-A

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti