maanantai 7. maaliskuuta 2011

anonymous

Nyt tuli sellanen fiilinki, että tulenpas kirjottelemaan tänne. Markiisi alotti tänään autokoulun ja meikä vei tänään paperit pollarille, et kohta se kortti häämöttää jo. MEIKÄL ON HUOMEN SYNTTÄRIT. juhuu.
Joo tota siis aattelin laittaa jotain kuvia ainaki ku en ehdi kauheesti edes kirjottelee, syyn voitte arvata. Ehkä teen tätä postausta muutenki vaan siks ettei tarvis lukee..
Olin tänää siis hyppytunnilla viemäs niit papereita ja sitte iskän kaa pysähdyttii vaan eka lidliin ku "ei se mitään tarvii mut jos ois jotain tarjouksia". Ihan perus iskä. Sen jälkee oltiin jo parkkeerattu salen pihaan. Kaikki matkanvarrelta löytyvät kaupat..Siellä me nähtiin isän sisko ja se kutsu meidät päiväkahville. Juututtiin sinne sitte keskustelemaan syvällisiä mm. syövästä ja kaikesta ajankohtaisesta !
Sitte menin takaisin kouluun, ilman motivaatiota, saksan tunnille. Sitte ku mun sisko sai tuksun häät katottua ni se tuli mua hakemaan. Uhkas eka tulla vast puol tuntii myöhemmin (jolloin oisin joutunu oottaa koulussa puol tuntia) vaan niiden maailman turhimpien häiden takia.

Mutta nyt oon kotona ja yritän lukea parhaani mukaan. Okei nyt valehtelin. En todellakaan parhaani mukaan.........mut oon mä jotain kymmenen sivua edistyny + koulussa vähäsen ehdin lukea. Turhuutta. Onneks tänään tulee salkkarit ni on jotai mitä odottaa tält päivältä. Sain myös yllätyksekseni rahaa postissa huomisen takia. Oon kelaillu et mun synttärit pitäis sit kyl aina muistaa ku on naistenpäiväki oikee. Ja kuuluis saada kans jotai ruusuja tai jotain aina. Mun tän päiväset kuvat on kohtuu surkeita, mut laitan niitä nyt kuitenki ku jatkan sitte vähä lukemista.




Tää biisi on yks niistä, jotka herättää mussa jotain ihan ihmeellistä. Mä oon aatellu joskus koota tänne jonku listan sellasist biiseistä, joista mä saan vaa jotain, et niit voi kuunnella aina uudelleen eikä kyllästy koskaan. Sit joka kerta vaan odottaa jotain tiettyä kohtaa tai sit vaan on jossain hypnoosissa koko biisin ajan.

Tää ei kuulu niihin kiksibiiseihin valitettavasti...


Tänään aion syödä tollaista köyhää ruokaa, mut toi on aika hyvää kyl !

Tää kirja on visuaalisesti paljon mielenkiintosempi ku sisällöltään
Harmi. 

Mut hei tota mä alan tekee synttärikutsuja, ja ruokaa, ja sitte varmaa luen vähä ja sit salkkarit <3 ja sitte luen taas. Huomen aamul herään varmaan johonki äitin performanssiin mun sängyn vierellä. Sitä odotellessa. 
-A

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti