sunnuntai 27. maaliskuuta 2011

Sekopsstaus FROM arvaa

Näin ihan ensimmäisenä mä ilmoitan että tässä postauksessa ei oo mitään järkeä, eli älä ota liian vakavasti :D

Mul oli äsken konsertti joka meni ns. päin hevonvitunkettua. Oli kyl tosi kiva soittaa, ei siinä mitään, mut mun käsien tärinä ei oikein antanut sitä toivottua ilmavuutta siihen, eikä se muutenkaan ollut kovinkaan laadukas esitys. Yllätyksellinen kylläkin! Anteeks vielä kerran Johanna jos luet tätä, kiitos muuten kyllä tosta soitosta. :) Oli ilo soittaa..

Vitsi, käytiin äsken porukalla Kampin K-marketissa hakee nopee jotain safkaa ettei ihan kuoltais nälkään. Kampis on aina jotain ihQdaapissisjotainsekasikiöitä ja ne on aika huvittavia. Siinä sitten suureen ääneen päiviteltiin syitä sille, miksi kuukausi kuukaudelta ne sekasikiöt tuntuu niin tyhmiltä ja hölmöiltä. Johtuuko se siitä, että oman kasvun seurauksena oma elämänkatsomus vähän muuttuu ja ite kehittyy henkisesti vähän "järkevämmäksi" vai onko syynä tosiaan se, että ne sekasikiöt tosiaan tyhmenee entisestään vuosi vuodelta?
No, oli miten oli, en jaksa asiaa enää pohtia.

Nyt mä leikisti angstaan sitä et oon vähän paska ja tälleen mut kuitenkin mä nauran ja nautin elämästä. Oikeesti mä tykkään olla nyt täällä Helsingissä, ainakin eilen mulla oli tosi hauska päivä! Kävin yhden mun uuden tuttavuuden kanssa yhdessa ihan sairaan hienossa ja romanttisessa paikassa lasillisilla ja vähän tutustumassa toisiimme. Me vaan naureskeltiin sitä, ku kummatkin meistä oli tosiaan alaikäisiä, mut ilmeisesti se tarjoilija joka meitä palveli ei oikein käsittänyt asiaa. Ainakin se niin innokkaasti ja asiantuntevasti jaksoi vertailla meidän kanssa viinilistoja ja valikoida meille se just paras, täydellinen, tasapainoinen ja lämpimän mausteinen viini kruunaamaan meidän uutta tuttavuutta. Se oli jotain spanskasta tullut superhyvä punkku, en muista nimeä mut sitä ei löydy ees alkon valikoimasta :( Vähän surku, se oli nimittäin niin hyvää!!!


Okei, nyt mä meen kuuntelemaan ton konsertin loppuun ja tälleen ja kaikkee ja tälleen, eli moimoi :D

ps. huomasiks ettei tässä postauksessa ollut mitään punaista lankaa ;)

-M

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti