torstai 31. maaliskuuta 2011

karkuun

TURHAA !!!!! Mun pitäis lukea nyt Suomen historiaa EIKÄ OLLA TÄÄLLÄ, mut mun on pakko nyt äkkii kirjottaa ku mä en tiedä mikä mua vaivaa. EN PYSTY LUKEE, en vaa pysty. En osaa ? Sit aloin selailla kaikkii vanhoi Ruotsin ystävyyskuntavierailun monisteita yms shittii ? Luin myös tasa-arvo -keskustelun ja kaikkii markiisien mesekeskusteluit ja nauroin niitä mut mun pitäis nyt lukee. Katoin telkkaria ja kävin harkoissaki ! Ei olis pitäny tehä niitäkään kumpaakaan. Tää on jotain niin kauheeta ? Oisin ollu pois harkoista ja ollu täs pöydän ääres mut en ois varmaa ees lukenu silti. MITÄ TAPAHTUU. Nyt mun motivaatio on niinku kaikkein paskin ikinä. Jos jostain kokeest joskus saan nelosen ni se on vittu tämä !!!!! voi perä. Mut pitää yrittää muistaa et tää on historian viiminen pakollinen kurssi.
MÄ VITTU TIESIN et sit ku kirjotukset ja autokortti ja kaikki on niinku suoritettu ni mun motivaatio laskee niin maanrakoon et koko loppukevääst ei tuu mitään. Ehkä osittain siihen vaikuttaa myös se, et luulin jo et tulis kevät mut sit ei tullukkaa. Toipe viiminen koeviikko menee sit paremmin jos vähä aurinko paistais ja sillee. Muuta en nyt voi sanoo ku et täst tulee hemmetin mielenkiintonen ilta. Jos selviin ees hengissä. Tää on järkyttävää. Ihanku mua kidutettais henkisesti. Nyt se kidutus vaa pahenee ku kelaan et koht lopetan tän kirjottamisen ja sit pitää alottaa lukeminen. En haluu lopettaa tätä. Yritän viimisee asti vältellä tota kirjaa, joka on muuten tos auki. Oon jopa sivulla 73. Mut tost alkuosast on ollu jo koe, eli oon lukenu varmaa jotain 10 sivua, nice <3 AUTTAKAA MUA, aika käy vähiin. HALUUN KARKUUN tätä koeviikkoo. haluun pois täält. yhyyy

ja kuuntelen tääl vaan fantasia-impromptuu, lol.
HAUSKAA ILTAA VAAN KAIKILLE
-A

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti