perjantai 11. maaliskuuta 2011

-.-

Täs postaukses ei oo mitään järkeä, mut kirjoitan silti ku tekee mieli nyt kirjoittaaa...... :D


Tää koko viikko on ollut ihan ihmeellinen. Oon oppinut aika paljon asioita, mm sen, että

-Jos joskus oot polttanut siltoja takanasi, sä huomaat että se tulee vaikuttamaan jossain vaiheessa sun elämään aika paljon.
-Joskus on parempi olla hiljaa ja salata ne todelliset ajatukset ja tunteet.
-Elämä ei oo yksinkertaista edes yksinkertaisimmillaan.
-Kannattaa purkaa patoutuneet aggressiot välittömästi jos huomaa itsessään sellaisia.....
-Älä pura niitä sun lähimmäisiin. Älä edes silloin, vaikka ne kuinka provosois.
-Tunteita ei voi hallita vaikka kuinka paljon haluais.
-Ne tärkeimmät asiat elämässä on just niitä kaikista kipeimpiä. Se kipu pitää vaan silti tuntea ja oppia siitä jotain, joskus kantapään kautta ja sekin vielä toistamiseen.....
-Vapaus voi vangita (yks ihminen tietää vähän liiankin hyvin että mitä mä tällä tarkoitan, jos luet tän, niin sori..)

Okei oon oppinut aika paljon. Tai siis en oppinut, huomannut vaan tiettyjä asioita. Jännää, eikö ? :D

Oon täs parin päivän aikana selaillut kaikkia vanhoja kuvia ja löysin aika mielenkiintoisia harvinaisuuksia... voi jes mä antaisin mitä tahansa jos saisin kokea/elää tietyt hetket uudestaan. Edes hetken jos vois palata niihin joihinkin fiiliksiin uudestaan. Se ois komiaa se!


♥♥
                                                                        
Mun on ikävä tota ylläolevan kuvan hetkeä. Voiiiiiiii, se oli ihanaa aikaa :)

Oon ihan paniikissa, mul on lauantaina taas pianotunti enkä osaa mitään, omg. En saa varmaan koskaan valmiiksi  tätä :(. Haluaisko joku mennä mun puolesta lauantaina Helsinkiin? Astronautti, sí sí ? :D

Lähiaikoina tulossa iso kuvapostaus.............................................. ;o

Nyt mä meen hiuka eka bongailemaan ja sit nukkumaan, yöt! :)

-M

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti