maanantai 7. helmikuuta 2011

väsyny ja innostunu ja tylsistyny

Toi otsikko kertoo mun tunnetilat täl hetkellä. Viikonloppu oli aivan sikakiireinen ja hauska ! Olin kaikki kolme päivää + tän päivän (ku ei ollu koulua) suunnittelemassa ja visioimassa ja yleisesti olemassa ja tekemässä kaikkea mun "äitipuolen" ja "siskopuolen" (jotka ei oo virallisesti mitään puoliakaan) tulevassa elämäntyöpaikassa :D Ne aikoo avata uuden hienon kemikalion ja kauneushoitolan tähän lähelle ja olin auttamassa siellä kaikella mahdollisella tavalla. Oon luvannut somistaa näyteikkunat ja on vähän kiirettä ku viikon päästä on avajaiset ja pitäis olla kaikki valmiina sitte sillon. Koottiin siellä kaikkea kamaa ja laitettiin purkkeja hyllyille, oli ihan sikakivaa ! Todistettiin myös se, että normikokoiseen henkilöautoon mahtuu aika paljon kamaa, ku käytiin sunnuntaina ikeassa törsäilemässä ja tänään vähän kanssa Maskussa ja jossain kangaskaupassa. Eilen me oltiin siellä paikan päällä ihan yltiökauan, johonki yökolmeen, ku ei vaan voitu lähtee ! Mut mikäs siinä ku on tollane naisten paratiisi. Ja nyt mun kädet on ihan paskana kaikkien kamojen kokoamisesta ja jalat paskana jostain (?) seisomisesta ja kaikkee. Vaadin varmaan jonku jalkahieronnan sieltä asianomaiselta taholta sitte ! Ton edellisessä postauksessa mainitun koemeikinki kävin siellä siis laitatuttamassa ja ens viikolla meen laittaa kynsiä ja semmosta kivvoo. Ja jos en saa kesätöitä hakemastani paikasta, ni nyt tiedän ainaki yhen varman työllistäjän ;)

En kuitenkaan ehdi nyt kirjottaa enempää, ku pitää jatkaa lukemista (joo koeviikko edelleen) ku en viikonloppuna jaksanu/ehtiny/edes muistanu lukea. Eikä kiinnostanutkaan pahemmin. Yhteiskuntaoppi mi amore <3
Mutta laitan pari kuvaa.



Jos jotain kiinnostaa niin noista myytävistä tuotteista lisää täällä 


...ja täällä




Ja mä viel istuin tuol takapenkillä.

MOIKKA
-aa

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti