maanantai 9. toukokuuta 2011

Kevät toi






Faija on väsynyt sen duuneihin
Ne teki sille taas jonkun oharin
Se näyttää niin vanhalta nykyisin
Mut elämä jatkuu 


Broidi pyrki kouluun Lontooseen
Se on matkalla valtaan ja maineeseen
Mä kuulin kun se puhuu itsekseen
Se sanoo "Maailma muuttuu" 

refrain:
Mut valtaa aina outo kaipuu
Kun sua ajattelen iltaisin
Sä näkyjä enkeleistä näit 

refrain2:
Jäit tuuleksi taivaanrantaan
Valoisan virran rantaan
Kun suruihin suurin vaivuin
Sinä iloja näit
Jäit tuuleksi taivaanrantaan
Valoisan virran rantaan
Mä maailman tahtoon taivuin
Sinä enkeleitä näit 
 
 
Mul on suvun taipumus synkkyyteen
Pakotie paikkaan salaiseen
Mä ikävän tyynylle kotini teen
Ja elämä jatkuu 
 
 
Me sanotaan olevamme ihan okei
Et meihin tää maailma pysty ei
Aina jotain vailla mut ihan okei
Ja elämä jatkuu

Jäit tuuleksi taivaanrantaan
Valoisan virran rantaan
Mä maailman tahtoon taivuin
Sinä enkeleitä näit



 
Tää kevät on ollut aika outo. On tapahtunut asioita joita mä en ois ikinä pystynyt kuvittelemaan tapahtuvaksi. Mä oon vähän sekaisin tästä kaikesta, en tiedä mitä tehdä. Tuntuu etten osais tehdä mitään oikein, vaan kaikki mitä mä teen on väärin jotain kohtaan.
Mut hei, joskus asioita vaan tapahtuu ilman sen kummempia syitä. Joskus se on vain parempi mennä eteenpäin eikä jäädä kiinni eilisen murheisiin. Joskus se on ainoa keino kestää nää kaikki myrskyt jotka sekottaa pakan entistä enemmän... .

Oon tänään miettinyt tosi paljon tulevaisuutta ja siihen liittyviä kimurantteja asioita. Musta tuntuu että oon ihan täydellisen sekaisin siitä missä nyt mennään. Tää ei oo mukavaa ja haluan selvyyttä asioihin just nyt. Mä tiedän etten mä voi saada sitä, joten se ei ainakaan helpota tätä vidudududududutusta : ((((
Sorge, oon nyt souuuu säääääd kaikesta, se olkoon selitykseni tälle  vuodatukselle.



Mä muistan vieläkin kun huomasin sut kolme vuotta sitten. Mä en saanut ajatuksiani irti susta. Sä et antanut mulle hetkeäkään rauhaa, olit aina läsnä sotkemassa mun ajatukseni täydellisesti. Etkä anna vieläkään. Aina kun mä nään sun hymyilevän, mun tekis mieli lyödä sua. Saada se hymy pois niistä kauniista kasvoista. Saada itseni vihaamaan sua jottai saisin edes pienen hetken ilman sua sotkemassa mun ajatuksissani.
En mä pysty siihen, oon liian kiinni sussa. Jos mä voisin, mä vaan lähtisin pois, kääntäisin selkäni sulle kokonaan enkä näkis enää sun nauravia silmiä. En mä pysty siihenkään, mä haluan olla lähellä sua, saada susta edes jotain selkoa. Sä olet täysi mysteeri, et anna itsestäsi mitään irti.
Idiootti, mä luulen että sä oot tiennyt koko ajan mikä tää peli oikein on. Ja silti sä pelaat sitä sun omilla säännöilläs tietäen tarkalleen kuinka paljon mä siitä kärsin. Tää on pelkkä lapsellinen valtataistelu, jonka sä voitat ja sen sä tiedät. Siks sä haluatkin vain pitkittää sitä päivä päivältä.
Ps. Oot ihana.
Mee pois.

A hundred days have made me older
Since the last time that I saw your pretty face
A thousand lies have made me colder
And I don't think I can look at this the same
But all the miles that separate
Disappear now when I'm dreaming of your face
I'm here without you baby
But you're still on my lonely mind
I think about you baby
And I dream about you all the time
I'm here without you baby
But you're still with me in my dreams
And tonight it's only you and me, yeah

The miles just keep rollin'
As the people leave their way to say hello
I've heard this life is overrated
But I hope that it gets better as we go, oh yeah yeah
I'm here without you baby
But you're still on my lonely mind
I think about you baby
And I dream about you all the time
I'm here without you baby
But you're still with me in my dreams
And tonight girl it's only you and me

Everything I know and anywhere I go
It gets hard but it won't take away my love
And when the last one falls, when it's all said and done
It gets hard but it won't take away my love, whoa

I'm here without you baby
But you're still on my lonely mind
I think about you baby
And I dream about you all the time

I'm here without you baby
But you're still with me in my dreams
And tonight girl it's only you and me, yeah oh yeah oh




-M

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti