perjantai 16. syyskuuta 2011

Osa kaks saatana

Ei helvetti. Mä tärisen kylmästä. Kuume varmaan tulee. Mun on paikat kaikki ihan jumis ku nukuin vitun pitkään jonkun rautahäkkyrän (lue, vitun moderni penkki) päällä ties missä asennoissa. Herätessä näytin tältä;

Nyt venailen että aika kuluis vähän nopeammin ja et pääsisin tekee lähtöselvityksen jonka jälkeen meen vittu portin n. 18 tiskille nukkumaan ku oon niin väsynyt et se on ainoa paikka johon uskallan nukahtaa ilman pelkoa siitä että missaisin mun ekan lennon. Salee jään vittu Ruotsiin jumiin ku nukahdan sinne vittu kentälle.

Mä kiroan sen päivän alimpaan helvettiin ku sain tän hyvän idean tälle reissulle. Mul vähän laskuhumalafiilikset, kiitos siitä kuuluu monille valkoviineille jäiden kera (repee Markiisi) . Mut kyl tää tästä. Vittu jes. Seuraava postaus onkin varmaan jo suomen rajojen ulkopuolella.... BD


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti